Tuesday, June 14, 2011

ကၽြန္ေတာ့္ရဲ ့ရင္ေသြဟာလည္ ကၽြန္ေတာ္ပါပဲ...



ရင္ေသြးေလးရေတာမယ္ဆိုတဲအသိက ကၽြန္ေတာ္ရင္မွာ အျမဲးစိုမိုေနခဲတာပါ
ေတြးမိတဲ့အေတြးေတြတိုင္း အျမဲးတမ္းလိုလို သူ ့အေၾကာင္ပဲေတြးျပီးစိတ္ကူယဥ္ေနမိတယ္
(ေမြးဖို ့ေတာင္လေတြလိုေသတဲ့ကေလးရဲ ့အေၾကာင္း ဘာရွိလို ့ေတြးေနလဲး လိုထင္ေနမိၾကလိမ့္မယ္)
ကၽြန္ေတာ္ အေတြးထဲး စိတ္ကူးထဲးမွာေတာ့

ကၽြန္ေတာ့္သားဟာ ကမၻာေတာင္ပတ္ျပီးေန ပါျပီသူ ့ကိုဘယ္လိုအေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ပ်ိဳးေထာင္ရမလဲး
ဆိုတဲ့ေခါင္စဥ္ ေအာက္မွာ
ဆရာ၀န္လည္ သူျဖစ္သြားတယ္ ကမာၻအၾကီးဆံုးတကၠသိုလ္ ေတြမွာလည္ တက္ခဲ့ျပန္ေရား
ေဟာ....ေအာင္ျမင္တဲ့အနုပညာသမာျဖစ္သြားျပန္ျပီ သမၼတရာထူးမ်ိဳရရင္ ငါေပးတဲ့နာနာမည္နဲ ့
ေခၚလို ့အဆင္ေျပပါမလာ..အင္း...ကၽြန္ေတာ္သိပ္ၾကိဳက္တဲ့ ကုိရီယားဂ်ဴမံုကားကိုၾကည့္ေနရသလို
အခန္အရည္ၾကီးေပမ့ဲ သိပ္ကိုအရသာရွိတာ..
တကယ္ေတာ့...မျပည္မစံုၾကီးျပင္ခ့ဲရတဲ့ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ ကိုယ္လုပ္ျခင္တာကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တာ
ေတြရဲ ့အျခာတဖတ္မွာ ျငီးေငြ ့တဲ့ဘ၀ကိုရုန္ကန္ခဲ့ရေတာ့ ကိုျဖစ္ခ်င္ကိုယ္လုပ္ခ်င္ခဲ့တာေတြကို
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ ့ရင္ေသြးအေပၚ စိတ္ကူေတြယဥ္ေနခဲ့မိတာပါ
ကၽြန္ေတာ့္ရင္ေသြးေလးကၽြန္ေတာ္ဘ၀ထဲးေရာက္လာေတာ့မယ္ဆိုေတာ့
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ ့ဘ၀အသစ္ေလးတခုျပန္ရွင္သန္လာသလိုခံစာရတယ္
အခု..ကၽြန္ေတာ့္ရဲ ့ဘ၀ကိိုတစ္ကျပန္စမယ္
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ ့ရင္ေသြဟာလည္ ကၽြန္ေတာ္ပါပဲ......
ကၽြန္ေတာ့္ရင္ေသြး ေအာင္ျမင္မႈဟာ ကၽြန္ေတာ့္ေအာင္ျမင္မႈပါ
ေနာင္တခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္ေရခဲ့တဲ့ စာေတြသူဖတ္ျဖစ္ရင္ ကၽြန္ေတာ္အတၱေတြကို
သူနားလည္မွာပါ..........

No comments:

Post a Comment